Přemysl Čulík

Opravdu s Trumpem začíná konec světa?

13. 11. 2016 9:10:57
Aféra střídá aféru, nejdříve Dalajláma, pak Peroutka, teď Trump. Pomalu to doznívá, co tu bude za dva týdny?

Zvítězil nečekaně Trump a spousta lidí se může zvencnout. Já to tak tragicky nevidím, jednak některé jeho názory jsou mi blízké, například to, že zastaví sypání peněz do "boje" s globálním oteplováním. Nebo, že si jako člen NATO budeme muset platit více na svoji obranu a pod. Oni boxeři si při boji rozmašírují navzájem xsichty a po vyhlášení vítěze se navzájem obejmou a jeho projevy teď také vypadají jinak. A nechápu, proč po skutečně demokratických a těžko zpochybnitelných volbách jde někdo protestovat do ulic a zapalovat auta? Já se na Zemana ani nemohu podívat, na jeho xicht a jeho dikci mám silnou alergii, ale nenapadlo by mě zpochybňovat jeho legitimitu a snažit se ho odvolávat. Tento národ si ho zvolil, za rok je možnost nápravy a jestli ho zase lid zvolí, tak bude plno lidí jásat, já si řeknu, že buď je v tomto národu větší procento buranů, nebo, a to spíše, že jsme nesehnali lepšího kandidáta, což je ještě smutnější.

Autor: Přemysl Čulík | karma: 27.35 | přečteno: 746 ×
Poslední články autora