Pohledná doktorka a můj pesimismus.

14. 11. 2016 16:47:27
Není nad to, když se za mnou zavřou dveře ordinace a v ruce žmoulám recept. Ani nemusí být recept, hlavně, že už jsem venku.

Pohledná doktorka, co si dělá na obvodě atestaci, mi píchla třetí a poslední antitetanovku. A pak mi radostně oznámila: a máte zase na patnáct let pokoj! Bleskově jsem provedl výpočet a namítl, že možná už nadosmrti. Já jsem občas trochu pesimista.
Nedávno jsem si nechal zkontrolovat u kožního všelijaká mateřská znamínka, protože kamarád a spolupracovník měl nějaký flek na čele, když se mu to začalo zvětšovat, tak si to nechal dát pryč, jenže už bylo pozdě. Na kožním jsem se doktorovi pochlubil všemi svými nálezy, on vždy řekl, dobrý, to nic, to mám taky. Ale stejně jsem si zašel na chíru a dal si dvě odstranit, oni všechno pošlou na histologii, že až mi za týden vytáhnou štychy, tak už budou mít výsledky. Štychy šly ven rychle, chtěl jsem hned vypadnout, doktor říká, ještě počkejte, mám tady ty výsledky. Tak tam stojím, on čte papíry, obrací to tam a zpátky, pak na mne koukne a říká, sedněte si. Tak a je to tady, si říkám. On mi začne číst nějaké latinské názvy, vím samozřejmě prd, pak vezme druhé lejstro, zase se v tom vrtá, zase mi přečte, co mu napsali, říkám si, tak to už vybal, ať můžu vypadnout na chodbu a tam to nějak rozdejchat, on se na mne dlouze podívá a povídá, řeknu vám to jednoduše česky, byla to jen zrohovatělá kůže. Konečně jsem na chodbě, připadám si jako když někomu přečtou milost a sundají mu oprátku, trochu se naseru, že si ze mne snad dělal srandu, to si mohl odpustit, pak si říkám, tak dnešek dobrej a hned nato kolikrát to ještě takhle dopadne.
No prostě typickej samosír.

Autor: Přemysl Čulík | pondělí 14.11.2016 16:47 | karma článku: 18.04 | přečteno: 611x

Další články blogera

Tato rubrika neobsahuje žádné články...

Další články z rubriky Osobní

Tereza Ledecká

I duše mohou plakat

Někdy potkáte někoho, bez koho už nedokážete žít..., a tak, když vás osud rozdělí a pak následně zase spojí, neváháte ani chviličku... Pro Marušku...

29.3.2024 v 11:16 | Karma článku: 0.00 | Přečteno: 61 |

Tereza Ledecká

IQ tykve ?

Jednou v Básnících se Štěpán Šafránek zeptal pana profesora, "Jak člověk pozná, že je blb?" Pamatujete, co mu na to odpověděl? "Chytrej člověk to nepozná nikdy, a blbci je to jedno!" Tak vám přeju, ať nikdy nedojdete poznání...

28.3.2024 v 14:15 | Karma článku: 13.65 | Přečteno: 247 |

Lucie Svobodová

Magor

Přátelé, širší rodina - každý reagoval na mé členství odlišně. Někteří na mě neustále křičeli, že jsem magor. Jiní si to pravděpodobně také mysleli, ale rozhodli se nechat si to pro sebe.

28.3.2024 v 8:59 | Karma článku: 13.69 | Přečteno: 1497 | Diskuse

Vlastík Fürst

Pravopis máš hrozný, ale piš dál!

Jaké máte vzpomínky na svá školní léta? Měli jste také svého oblíbeného učitele - učitelku? Nebo jste dokonce byli platonicky zamilovaní do vaší kantorky - kantora?

27.3.2024 v 14:30 | Karma článku: 22.66 | Přečteno: 474 | Diskuse

Tereza Ledecká

Sněžkolezkyně

My Češi jsme pověstní svými nákupními výpravami do Polska, ale věřte, že na dně Lomniczky nic nekoupíte, a ještě za to draze zaplatíte

20.3.2024 v 23:29 | Karma článku: 10.93 | Přečteno: 297 |
Počet článků 22 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 713

Pravidelný ranní čtenář Psa a Macka, docela se nechám překvapit, o čem budu já sám vlasně psát.

Smoljak nechtěl Sobotu v Jáchymovi. Zničil jsi nám film, řekl mu

Příběh naivního vesnického mladíka Františka, který získá v Praze díky kondiciogramu nejen pracovní místo, ale i...

Rejžo, jdu do naha! Balzerová vzpomínala na nahou scénu v Zlatých úhořích

Eliška Balzerová (74) v 7 pádech Honzy Dědka přiznala, že dodnes neví, ve který den se narodila. Kromě toho, že...

Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům

Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu země láká na...

Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou

Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200 čtverečních metrů musí mít...

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo divadelních...