Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B27ě36l51a 88H70o93r48á93k84o61v31á 1898132979740

Ty hadičky byly děravé a sání u nádrže se nedalo jednoduše odhalit a když se to vyměnilo za plast jako ve Š 1202, tak zas se zvlnilo gumovomosazné kolečko (ventilek) v čerpadle a zas byl problém, ale vždy se dojelo.

0/0
10.12.2016 21:59

P54ř21e64m55y42s74l 85Č46u28l92í68k 8370143512760

Na trh posléze přišly ty černé "gumové" hadičky, s těmi nebyl nejmenší problém. Ty zelené byly zrádné v tom, že nejdříve jen nasávaly vzduch a auto blbě jelo, pak se zase zatáhly a nakonec praskly tak, že z nich stříkal benzín. Stalo se mi jak u 120L tak u favorita.

0/0
11.12.2016 11:50

B59o79h34u41s22l98a44v 17J45i56r14o90u35š78e49k 9225950182978

To, co popisujete je ubohost, každá doba má něco,ani dnes není vše 100%, vadné jap. erbegy , brzdy a pod., padají letadla,proč asi,protože mají závadu , ale to vy nevidíte, protože to co bylo socialistický ,to bylo špatný

+1/−2
10.12.2016 21:54

P46ř84e80m55y59s58l 29Č60u96l76í16k 8470163292970

To, co popisuji, je holá realita. Kdybyste četl pozorně, tak byste pochopil, že uznávám techniky, kteří za toho socialistického marasmu dokázali vyvinout auto, které se technologicky blížilo západnímu standardu, což překvapilo i lidi z VW. Bohužel nedodržení technologie a chybějící kontrola kvality ten výrobek degradovaly na nespolehlivý. Což bylo jasně vidět po nástupu Němců, kteří se s kvalitou vypořádali velice rychle. Ono také proč se za socializmu zabývat kvalitou, když se na ta auta stály několikadenní fronty? Ovšem neviditelná ruka trhu, čili konkurence zapracovala rychle. A nic není dokonalé a padají letadla a rozbíjejí se výrobky, ovšem je rozdíl, jestli i přes veškeré úsilí dojde k chybě, nebo továrnu opustí auto, o kterém se dopředu ví, že má vadné palivové hadičky, nevyžíhané bubny, vadný termostat a pod. Pochopil jste? :-)

+1/0
11.12.2016 11:46
Foto

P24e13t96r 44Š69i70n12d44e15l75á17ř 8429726465834

Proč nesl Favorit označení 136L ? No protože na 1 auto dělají 3 lidi 6 Let....!

+1/−1
10.12.2016 13:40
Foto

P84e32t80r 98Š59i50n79d40e22l45á13ř 8119966315644

Podle MINUSU od Ivana Marka soudím, že podle něj by měl Favorit zřejmě nést označení 131L, protože on měl na tento vůz vyděláno za 1 rok ;-O

0/0
11.12.2016 15:48
Foto

R11o53m42a15n 27K51o44z89e70l 4917276863654

A mi letos prošel favorit STK - i když je to už model 1994 se vstřikováním...a koroze skoro žádná.

0/0
10.12.2016 11:37

B51o62h23u58m89i93r 42M10a71l97ý 6852346777282

Trochu do "mlýna". V roce 1985 8.března jsme zakoupili Š 120 LS za 72 000Kč. Měli jme jí 12 let a najeli 180 000 km. Za tu dobu jsme vyměnili 2x rozvodový řetěz, 1x spojkovou lamelu, 1x všechny prachovky a gumičky v brzdových "prasátkách" a brzdové kotouče, 1x zadní tlumiče pérování + několik žárovek. A začínala se objevovat koroze. Toť vše. Ale jiný kus mohl být horší a nebo také lepší. Každý máme nějaké zkušenosti.

Hezký den

+2/0
10.12.2016 11:15

P21ř21e88m70y51s92l 35Č44u94l96í68k 8450853632660

Škodu 120L jsme měli od roku 1986 a: prasklé těsnění ve vodní pumpě, typická závada, jenže ta těsnění za 10 Kčs nebyla k sehnání, zkroucené zadní bubny, zaolejovaný buben - netěsnící simering, nefunkční termostaty, zelené palivové hadičky, když se do motoru nalily 4 litry oleje, tak půllitr do 500 km zmizel, takže při všech výměnách jsem řekl, že chci jen 3,5 l a byl klid, víčko rozdělovače a kabely... Vozil jsem sebou krabici náhradních dílů. A toto všechno během 75000 km. Oni lidé po čtvrt století už zapomněli, co všechno tam museli opravovat. Já si dělal údržbu sám, tak mám docela přehled.

0/0
10.12.2016 12:16

B78o55h27u44m61i87r 76M54a42l19ý 6792446987582

Také jsem si vše dělal sám a máte pravdu na těsnění vodního čerpadla jsem si vzpoměl. Mě sehnal bratr nějaké říkal od bosche a měl jsem klid. A k tomu oleji, byla udávána spotřeba až 0,7l na 1 000 km. Což byla katastrofa. Při pořízení jiného zahr. auta jsem nemusel dolévat od výměny do výměny oleje.

0/0
10.12.2016 12:44

P89ř28e56m37y57s12l 89Č97u92l40í61k 8860333512110

Olej jsem (téměř) nedoléval, až do prodeje v 75000 km. Pokud si pamatuji, výměna byla po 10 000 Km. To těsnění odešlo každému v cca 15 000 km. Ten problém se vlekl léta, lidi si to soustružili z kuprextitu, někdo prý i z hliníku a všem to drželo, jen ten originál praskal. A uvařené škodovky byl typický obraz v letních silničních zácpách.

0/0
10.12.2016 13:17
Foto

R69o28m51a48n 74K36o12z88e64l 4427416573544

Můžeme být rádi, že dnes se auta vyrábí jinak...škodovky s motorem vzadu byly po 100 tisících km značně opotřebené. Dnešní auto s 300 tisíci km vypadá jako vyjeté z fabriky a jezdí jako nové.

0/0
10.12.2016 13:40

P19ř25e34m58y72s56l 28Č51u36l36í16k 8280673302640

Ještě jsem si vzpomenul: Chvíli před tím, než se mi tam na dálnici rozbil rozdělovač, se mi v lijáku na dálnici, když jsem jel v prostředním pruhu, naráz zastavily stěrače. Tak jsem dal hu z plynu a jen koukal vlevo a vpravo, abych si držel alespoň boční odstup. Naštěstí se po pár nekonečných vteřinách stěrače daly do pohybu. Hned jsem sjel na odpočívadlo a zjistil závadu: nebyla dotažená matka táhel u motorku stěrače, prokluzovalo to! A takhle oni ta auta montovali. V té době měl najeto 7500 km. A po dalších asi 20 kilometrech se auto na dálnici zastavilo - ten vysypaný rozdělovač.:-P

0/0
10.12.2016 10:43

V98o87k33o40u73n 64V43l25a48d81i21m35i48r 8262858199158

Cetl jsem, ze ta auta v Boleslavi montovali muklove, divite se?

0/0
10.12.2016 13:33

P63ř25e71m89y51s96l 54Č90u93l56í60k 8130273892110

Byl jsem tam na exkurzi na začátku sedmdesátých let a dělali tam muklové, to není žádné tajemství. Např. leštili ručně karoserie, dost blbá práce.

0/0
10.12.2016 14:05

M88i21l76a65n 98S16t50e11h24l39í49k 7970119643541

Je vidět, že jste si s tím vaším Favoritem dost užil. :-)

0/0
10.12.2016 10:06

V40ě17r11a 11F49o82l68t11ý87n37o83v84á 1838456117359

A já s radostí oznamuji, že v říjnu 2016 můj Fanóš (Favorit) prošel STK.;-D

+3/0
10.12.2016 9:57

P29ř19e46m86y48s41l 91Č74u44l15í88k 8590143932570

Tak ať vám slouží dál. Když se totiž vychytaly ty lemploviny z výroby, tak to pak celkem jezdilo. A pokud s tím nejezdíte daleko, tak dobrý:-)

+1/0
10.12.2016 10:28

J30i88r55i 72V37r91a56b81e57c 3333652465589

Pekne napsano a to zde v republice je plno bolseviku, co to prevzeti Nemcu furt kritizuje. Pokud vim plati i nadprumerne.R^[>-]EU

+1/0
10.12.2016 9:25

J96i15ř11í 27Ř55e38z60n69í26k 4792692933155

No v tom případě by mě zajímalo, v kterém měsíci byl Favorit vyroben? Jestli náhodou nešlo o produkt revolučního nadšení.

0/0
10.12.2016 10:58

M75i80l39a46n 81P61t56á45č19e50k 6782560511302

Takhle poruchová auta se dělávali v pátek nám Favorit slouží po 25 letech ještě dnes

0/0
10.12.2016 11:27



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.