Přemysl Čulík

Pravidelný ranní čtenář Psa a Macka, docela se nechám překvapit, o čem budu já sám vlasně psát.
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 726x

Seznam rubrik

Přemysl Čulík

Mám takový pocit, že jsme se docinkali klíčema až na dno..

Primátor Bém měl schopnost odvést téma otázky nepřerušitelným žvaněním někam jinam, ale AB, to je ještě vyšší level!

9.5.2017 v 8:58 | Karma: 22,17 | Přečteno: 589x | Diskuse| Politika

Přemysl Čulík

Vojna nebyla kojná, aneb rok v háji

Po čase začne mozek vytěsňovat to špatné a mnozí začnou s láskou vzpomínat na socializmus, vojnu a staré zlaté časy. Tak u mne se tento druh zblbnutí (zatím) ještě nijak markantně neprojevil.

5.1.2017 v 9:08 | Karma: 15,43 | Přečteno: 972x | Diskuse| Osobní

Přemysl Čulík

Musí muslim u soudu přísahat na bibli? A když ano, platí to vůbec?

Před pár lety jsme si s manželkou v Dublinu půjčili od Budgetu auto a druhý den nás na jihu Irska, ve vesnici, kde skoro nic nejezdilo, nabourala holka. Stáli jsme trochu šikmo, narazila do zadních dveří.

5.1.2017 v 8:00 | Karma: 25,12 | Přečteno: 1080x | Diskuse| Cestování

Přemysl Čulík

Veselá historka z rehabilitace v Kladrubech. Nebo smutná?

Dost často si lidé stěžují na naše současné zdravotnictví a někteří nostalgicky vzpomínají na doby minulé. Také jsem si na něco vzpomněl:-)

25.11.2016 v 11:36 | Karma: 16,25 | Přečteno: 660x | Diskuse| Společnost

Přemysl Čulík

Pavel Tigrid: „Vybrat si za národní symbol idiota může zase jenom idiot. A to my nejsme.“

No s tím mohu jenom souhlasit. To je moje reakce na blog Jana Urbana, kde se pozastavuje nad tím, že Miloš Zeman věnoval při státní návštěvě německé kancléřce Angele Merkelové jako oficiální dar výtisk Osudů dobrého vojáka Švejka.

15.11.2016 v 20:21 | Karma: 27,23 | Přečteno: 1205x | Diskuse| Osobní

Přemysl Čulík

Pohledná doktorka a můj pesimismus.

Není nad to, když se za mnou zavřou dveře ordinace a v ruce žmoulám recept. Ani nemusí být recept, hlavně, že už jsem venku.

14.11.2016 v 16:47 | Karma: 18,26 | Přečteno: 611x | Diskuse| Osobní

Přemysl Čulík

Coming out, svoji úchylku přiznávám, než bude pozdě.

Každý jsme jiný, nemůžeme za to, že jsme jiní. Kdo mne zná, řekne, tohle bychom si o tobě, Přemku, nikdy, nikdy nemysleli, to jsme netušili.

14.10.2016 v 22:54 | Karma: 27,50 | Přečteno: 807x | Diskuse| Společnost