Přemysl Čulík

Prezident už rozjel naplno prezidentskou kampaň!

25. 10. 2016 9:49:44
Jako správný husita. Proti všem! Zřejmě se mu doneslo, že se Ovčáček chystá kandidovat také a jeho současná popularita se Zemanově přinejmenším vyrovná.

Prezident už rozjel naplno prezidentskou kampaň!Jako správný husita. Proti všem! Zřejmě se mu doneslo, že se Ovčáček chystá kandidovat také a jeho současná popularita se Zemanově přinejmenším vyrovná. Proč má dělat někomu šaška, když může být tím šášulou sám? Absurdní, ale logické, ne abyste si mysleli, že jsem podlehl spikleneckým teoriím. Jak z toho ven, když Pithart je váhavý střelec a na Horáčka už spustili nenápadnou palbu?

Tady musíme my Češi všichni přiložit ruku k dílu, přinést oběť, když to národ žádá. I já jsem ochoten nastavit tvář a přiložit polínko.
Já jsem odhodlán zvednout výzvu a stát se prezidentem České Republiky! Přátelé, klid, tady se už nic víc posrat nedá! Dejte mi důvěru, můžete mi poslat i nějaké prachy a já se dám všanc politické mlýnici. Najdu nějakou lepší fotku, abych se na vás pět let blbě nekoukal a zažijeme spolu lepší zítřky. Já nepřijedu pozdě na nějaký pohřeb, maximálně do jiného města. S medajlema nebudu dělat cavyky, těch je tam dost a snad zbyde nějaká i na mne. Profesory klidně najmenuji, stejně je mám už dávno z krku, soudcům to podepíšu, člověk nakonec neví, kdy ho někdo zažaluje. A slibuji, budu prezident sjednotitel, po pěti letech na mne bude nasraný celý národ. A jestli se zadaří, nikdo nám snad nevyhlásí válku.
Já teď zřídím trochu transparentní volební konto, tak hlavně nezapomeňte, že ani kuře nehrabe zadarmo.
Dejte mi vědět, kdo mne podpoříte, ať vím, koho tu mám zablokovat. A jestli se vám můj článek líbí, nezapomeňte mi dát dole karmu. A jestli nelíbí, tak také! Já jsem si ji tam už také dal. Když vás nikdo nepochválí, musíte se pochválit sami.
Stručně a jednoduše: Přemek na Hrad!

Autor: Přemysl Čulík | karma: 15.69 | přečteno: 310 ×
Poslední články autora