Moje kampaň na úřad prezidenta ČR nabírá obrátky!

Přátelé, minule jsem se nominoval do kampaně, viz můj odkaz zde: http://culik.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=562390, už to přineslo první výsledky. A vidíte, beru to opravdu vážně!

Tak přátelé, Mr. Trump mi ukázal, jak na to, že to jde, když se chce. Tak jo. Osm lidí mne minule podpořilo na FB v mém úsilí vzít ten prezidentský úřad do ruky, tedy jeden like jsem si dal sám, (vícekrát to nešlo), člověk se musí občas pochválit sám, když jiní nestíhají. Také jsem to recykloval zde v blogu na iDnes, je potřeba využít všechny kanály, jsme v 21. století, 263 čtenářů/12.33 karma, už se deru na výsluní.
A už se připravuji na kanonádu, čekám údery ze všech stran. Diplom na ČVUT je neprůstřelný, studoval jsem v Praze a ne v Plzni, přikrádal jsem v normě, jen abych neokrádal rodinu, na víc jsem neměl koule, také teď jezdím v Hyundai, teď s tím už nic neudělám. Ale čekám, že něco vytáhnou. Třebas jako na Trumpa, že osahával ženský. No to já taky, přece nebudu šahat na chlapy. Jenže teď už se to tak nebere, kdyby to bylo obráceně, získal bych třeba pár procent. Ale chápu, že takovéto vysvětlení by mi před národem neprošlo. Hned mne napadlo klasické řešení: ony si začaly! V případě ještě hlubšího nařčení mám: ale to už tak bylo! Tak, tím smetu ze stolu údajný sexismus, zapracuji na nějakém programu, pochopitelně pozitivním. Zatím mne ještě nic nenapadlo, co by se s tím tady dalo dělat, pokud vás něco napadne, tak mi dejte tip. Já ho prohlásím za svůj nápad a odměním se neskonalým vděkem.
Hlavně nezapomeňte likeovat na FB a na iDnes blogu krmit moji karmu, jde o vaši budoucnost, dělám si v Excelu seznam, kdo mne má rád. Přijde čas a já vás budu vyznamenávat! Nebo amnestovat! A nebo taky ne!

Autor: Přemysl Čulík | neděle 13.11.2016 20:06 | karma článku: 18,43 | přečteno: 423x
  • Další články autora
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 726x
Pravidelný ranní čtenář Psa a Macka, docela se nechám překvapit, o čem budu já sám vlasně psát.

Seznam rubrik