Přemysl Čulík

Když zemřel Husák, kondoloval snad Mitterrand našemu lidu?

26. 11. 2016 22:52:17
Předseda Evropské komise Jean-Claude Juncker to myslí vážně? Svět ztratil hrdinu mnohých? No to je pravda, lidí, jako je Juncker je tu ještě dost, třeba v KSČM, blbé je, že tohle stvoření kormidluje EU ke světlým zítřkům!

Snažil jsem se být na svém FB diplomatický, nenapsal jsem bxb, psal jsem o své pochybnosti o příčetnosti tohoto myslitele. Tady nejde o dolary z budoucí Kuby a co z toho bude mít, kdo jim teď leze snaživě do riti, tady jde o marxistické myšlení Junckera, jiní lidé z toho vyrostli, on ne. Já v tom vyjádření nic pragmatického nevidím, pokud je Raul částečně při smyslech, což doufám, tak ho něco takového těžko dojme. Pragmatické nebylo Junckerovo řešení přistěhovalecké krize, ani přístup k Brexitu, dokud mu někdo nedal sodu, pak najednou otočil. Takže je jistá naděje, že dostane kartáč a nazve Fidela ex-post diktátorem. Já jsem nadšeně hlasoval pro EU a divil se Klausovi, co má proti Lisabonské smlouvě. Teď mi to došlo. Nejsem nepřítelem EU, jen považuji ze zmařenou příležitost, že tací lidé jako Juncker to řídí. A v tomto případě platí na jeho místě: mlčeti zlato.

Autor: Přemysl Čulík | karma: 31.16 | přečteno: 1171 ×
Poslední články autora