Mám takový pocit, že jsme se docinkali klíčema až na dno..

Primátor Bém měl schopnost odvést téma otázky nepřerušitelným žvaněním někam jinam, ale AB, to je ještě vyšší level!

Řeší se nemorálnost a nezákonnost odposlechů. Teď u AB, předtím u Ratha. Můj selský rozum nezatížený právnickým vzděláním mi napovídá, že zákony mají chránit slušné a poctivé lidi a mají zohlednit stav společnosti. Jinými slovy: na hrubý pytel, hrubá záplata. Jiné platily na Divokém západě, byl bych rád, kdybychom na tom byli tak, že by u nás mohly být jako na Západě od Aše. Když to tady funguje tak, že dokázat někomu vinu nelze už jinak než (nepovoleným) odposlechem či nahrávkou, tak je asi něco blbě. Být přistižen při tak velké lži, carský důstojník by se zastřelil, japonský oficír by spáchal harakiri a u nás? Nechci až tak moc, stačilo by mi, kdyby už šel do haj*lu. Místo toho ale žvanění až do zblbnutí, výsledkem celá akce je máchání holí a výklad ústavy, co mi připomíná výklad Koránu..

Autor: Přemysl Čulík | úterý 9.5.2017 8:58 | karma článku: 22,17 | přečteno: 589x