Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B41ě91l49a 81H21o79r54á16k22o37v58á 1548592449810

Ty hadičky byly děravé a sání u nádrže se nedalo jednoduše odhalit a když se to vyměnilo za plast jako ve Š 1202, tak zas se zvlnilo gumovomosazné kolečko (ventilek) v čerpadle a zas byl problém, ale vždy se dojelo.

0/0
10.12.2016 21:59

P44ř95e59m17y43s46l 23Č54u35l33í70k 8800663632220

Na trh posléze přišly ty černé "gumové" hadičky, s těmi nebyl nejmenší problém. Ty zelené byly zrádné v tom, že nejdříve jen nasávaly vzduch a auto blbě jelo, pak se zase zatáhly a nakonec praskly tak, že z nich stříkal benzín. Stalo se mi jak u 120L tak u favorita.

0/0
11.12.2016 11:50

B46o44h85u10s50l54a67v 70J42i47r62o86u56š19e42k 9215870132408

To, co popisujete je ubohost, každá doba má něco,ani dnes není vše 100%, vadné jap. erbegy , brzdy a pod., padají letadla,proč asi,protože mají závadu , ale to vy nevidíte, protože to co bylo socialistický ,to bylo špatný

+1/−2
10.12.2016 21:54

P27ř39e19m40y85s27l 28Č46u23l58í50k 8970863512980

To, co popisuji, je holá realita. Kdybyste četl pozorně, tak byste pochopil, že uznávám techniky, kteří za toho socialistického marasmu dokázali vyvinout auto, které se technologicky blížilo západnímu standardu, což překvapilo i lidi z VW. Bohužel nedodržení technologie a chybějící kontrola kvality ten výrobek degradovaly na nespolehlivý. Což bylo jasně vidět po nástupu Němců, kteří se s kvalitou vypořádali velice rychle. Ono také proč se za socializmu zabývat kvalitou, když se na ta auta stály několikadenní fronty? Ovšem neviditelná ruka trhu, čili konkurence zapracovala rychle. A nic není dokonalé a padají letadla a rozbíjejí se výrobky, ovšem je rozdíl, jestli i přes veškeré úsilí dojde k chybě, nebo továrnu opustí auto, o kterém se dopředu ví, že má vadné palivové hadičky, nevyžíhané bubny, vadný termostat a pod. Pochopil jste? :-)

+1/0
11.12.2016 11:46
Foto

P89e24t68r 58Š92i37n76d34e26l68á79ř 8599656455914

Proč nesl Favorit označení 136L ? No protože na 1 auto dělají 3 lidi 6 Let....!

+1/−1
10.12.2016 13:40
Foto

P22e82t77r 35Š45i82n36d13e10l81á32ř 8189546215914

Podle MINUSU od Ivana Marka soudím, že podle něj by měl Favorit zřejmě nést označení 131L, protože on měl na tento vůz vyděláno za 1 rok ;-O

0/0
11.12.2016 15:48
Foto

R49o75m44a56n 28K28o51z38e20l 4137506143924

A mi letos prošel favorit STK - i když je to už model 1994 se vstřikováním...a koroze skoro žádná.

0/0
10.12.2016 11:37

B71o15h67u61m11i30r 46M66a30l60ý 6162266637202

Trochu do "mlýna". V roce 1985 8.března jsme zakoupili Š 120 LS za 72 000Kč. Měli jme jí 12 let a najeli 180 000 km. Za tu dobu jsme vyměnili 2x rozvodový řetěz, 1x spojkovou lamelu, 1x všechny prachovky a gumičky v brzdových "prasátkách" a brzdové kotouče, 1x zadní tlumiče pérování + několik žárovek. A začínala se objevovat koroze. Toť vše. Ale jiný kus mohl být horší a nebo také lepší. Každý máme nějaké zkušenosti.

Hezký den

+2/0
10.12.2016 11:15

P68ř75e69m29y32s23l 34Č29u14l24í18k 8260733692530

Škodu 120L jsme měli od roku 1986 a: prasklé těsnění ve vodní pumpě, typická závada, jenže ta těsnění za 10 Kčs nebyla k sehnání, zkroucené zadní bubny, zaolejovaný buben - netěsnící simering, nefunkční termostaty, zelené palivové hadičky, když se do motoru nalily 4 litry oleje, tak půllitr do 500 km zmizel, takže při všech výměnách jsem řekl, že chci jen 3,5 l a byl klid, víčko rozdělovače a kabely... Vozil jsem sebou krabici náhradních dílů. A toto všechno během 75000 km. Oni lidé po čtvrt století už zapomněli, co všechno tam museli opravovat. Já si dělal údržbu sám, tak mám docela přehled.

0/0
10.12.2016 12:16

B66o32h94u78m43i41r 93M24a70l16ý 6332746347282

Také jsem si vše dělal sám a máte pravdu na těsnění vodního čerpadla jsem si vzpoměl. Mě sehnal bratr nějaké říkal od bosche a měl jsem klid. A k tomu oleji, byla udávána spotřeba až 0,7l na 1 000 km. Což byla katastrofa. Při pořízení jiného zahr. auta jsem nemusel dolévat od výměny do výměny oleje.

0/0
10.12.2016 12:44

P24ř38e40m64y17s82l 61Č49u83l28í89k 8680523112530

Olej jsem (téměř) nedoléval, až do prodeje v 75000 km. Pokud si pamatuji, výměna byla po 10 000 Km. To těsnění odešlo každému v cca 15 000 km. Ten problém se vlekl léta, lidi si to soustružili z kuprextitu, někdo prý i z hliníku a všem to drželo, jen ten originál praskal. A uvařené škodovky byl typický obraz v letních silničních zácpách.

0/0
10.12.2016 13:17
Foto

R52o84m56a75n 23K62o38z21e47l 4297786733614

Můžeme být rádi, že dnes se auta vyrábí jinak...škodovky s motorem vzadu byly po 100 tisících km značně opotřebené. Dnešní auto s 300 tisíci km vypadá jako vyjeté z fabriky a jezdí jako nové.

0/0
10.12.2016 13:40

P98ř22e97m47y98s10l 88Č84u77l61í65k 8850903272480

Ještě jsem si vzpomenul: Chvíli před tím, než se mi tam na dálnici rozbil rozdělovač, se mi v lijáku na dálnici, když jsem jel v prostředním pruhu, naráz zastavily stěrače. Tak jsem dal hu z plynu a jen koukal vlevo a vpravo, abych si držel alespoň boční odstup. Naštěstí se po pár nekonečných vteřinách stěrače daly do pohybu. Hned jsem sjel na odpočívadlo a zjistil závadu: nebyla dotažená matka táhel u motorku stěrače, prokluzovalo to! A takhle oni ta auta montovali. V té době měl najeto 7500 km. A po dalších asi 20 kilometrech se auto na dálnici zastavilo - ten vysypaný rozdělovač.:-P

0/0
10.12.2016 10:43

V75o87k74o88u91n 69V27l31a75d97i21m65i84r 8272928449388

Cetl jsem, ze ta auta v Boleslavi montovali muklove, divite se?

0/0
10.12.2016 13:33

P18ř10e49m70y29s51l 68Č51u21l67í74k 8330903892310

Byl jsem tam na exkurzi na začátku sedmdesátých let a dělali tam muklové, to není žádné tajemství. Např. leštili ručně karoserie, dost blbá práce.

0/0
10.12.2016 14:05

M44i89l44a58n 54S88t80e90h80l90í32k 7490879433141

Je vidět, že jste si s tím vaším Favoritem dost užil. :-)

0/0
10.12.2016 10:06

V67ě84r26a 36F77o90l77t76ý55n45o15v46á 1808126527979

A já s radostí oznamuji, že v říjnu 2016 můj Fanóš (Favorit) prošel STK.;-D

+3/0
10.12.2016 9:57

P84ř18e88m30y94s82l 43Č88u48l36í18k 8670793962120

Tak ať vám slouží dál. Když se totiž vychytaly ty lemploviny z výroby, tak to pak celkem jezdilo. A pokud s tím nejezdíte daleko, tak dobrý:-)

+1/0
10.12.2016 10:28

J80i17r17i 10V88r16a63b21e39c 3663222875229

Pekne napsano a to zde v republice je plno bolseviku, co to prevzeti Nemcu furt kritizuje. Pokud vim plati i nadprumerne.R^[>-]EU

+1/0
10.12.2016 9:25

J49i52ř10í 88Ř38e91z46n40í97k 4232182833505

No v tom případě by mě zajímalo, v kterém měsíci byl Favorit vyroben? Jestli náhodou nešlo o produkt revolučního nadšení.

0/0
10.12.2016 10:58

M36i87l50a82n 19P96t58á43č33e38k 6732110631912

Takhle poruchová auta se dělávali v pátek nám Favorit slouží po 25 letech ještě dnes

0/0
10.12.2016 11:27



Žebříčky





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz