Děkujeme za pochopení.
B70ě57l91a 69H26o55r57á32k32o29v96á
Ty hadičky byly děravé a sání u nádrže se nedalo jednoduše odhalit a když se to vyměnilo za plast jako ve Š 1202, tak zas se zvlnilo gumovomosazné kolečko (ventilek) v čerpadle a zas byl problém, ale vždy se dojelo.
P22ř95e26m55y22s54l 45Č43u66l21í19k
Na trh posléze přišly ty černé "gumové" hadičky, s těmi nebyl nejmenší problém. Ty zelené byly zrádné v tom, že nejdříve jen nasávaly vzduch a auto blbě jelo, pak se zase zatáhly a nakonec praskly tak, že z nich stříkal benzín. Stalo se mi jak u 120L tak u favorita.
B87o96h53u54s96l83a64v 11J56i57r82o70u44š61e54k
To, co popisujete je ubohost, každá doba má něco,ani dnes není vše 100%, vadné jap. erbegy , brzdy a pod., padají letadla,proč asi,protože mají závadu , ale to vy nevidíte, protože to co bylo socialistický ,to bylo špatný
P51ř14e16m65y64s54l 91Č58u66l38í31k
To, co popisuji, je holá realita. Kdybyste četl pozorně, tak byste pochopil, že uznávám techniky, kteří za toho socialistického marasmu dokázali vyvinout auto, které se technologicky blížilo západnímu standardu, což překvapilo i lidi z VW. Bohužel nedodržení technologie a chybějící kontrola kvality ten výrobek degradovaly na nespolehlivý. Což bylo jasně vidět po nástupu Němců, kteří se s kvalitou vypořádali velice rychle. Ono také proč se za socializmu zabývat kvalitou, když se na ta auta stály několikadenní fronty? Ovšem neviditelná ruka trhu, čili konkurence zapracovala rychle. A nic není dokonalé a padají letadla a rozbíjejí se výrobky, ovšem je rozdíl, jestli i přes veškeré úsilí dojde k chybě, nebo továrnu opustí auto, o kterém se dopředu ví, že má vadné palivové hadičky, nevyžíhané bubny, vadný termostat a pod. Pochopil jste? :-)
P11e93t28r 77Š92i92n90d69e93l26á71ř
Proč nesl Favorit označení 136L ? No protože na 1 auto dělají 3 lidi 6 Let....!
P57e73t67r 31Š71i49n38d35e80l93á67ř
Podle MINUSU od Ivana Marka soudím, že podle něj by měl Favorit zřejmě nést označení 131L, protože on měl na tento vůz vyděláno za 1 rok
R13o40m36a10n 56K64o86z38e40l
A mi letos prošel favorit STK - i když je to už model 1994 se vstřikováním...a koroze skoro žádná.
B25o32h95u88m46i33r 63M63a90l10ý
Trochu do "mlýna". V roce 1985 8.března jsme zakoupili Š 120 LS za 72 000Kč. Měli jme jí 12 let a najeli 180 000 km. Za tu dobu jsme vyměnili 2x rozvodový řetěz, 1x spojkovou lamelu, 1x všechny prachovky a gumičky v brzdových "prasátkách" a brzdové kotouče, 1x zadní tlumiče pérování + několik žárovek. A začínala se objevovat koroze. Toť vše. Ale jiný kus mohl být horší a nebo také lepší. Každý máme nějaké zkušenosti.
Hezký den
P50ř44e82m92y40s48l 44Č91u15l62í33k
Škodu 120L jsme měli od roku 1986 a: prasklé těsnění ve vodní pumpě, typická závada, jenže ta těsnění za 10 Kčs nebyla k sehnání, zkroucené zadní bubny, zaolejovaný buben - netěsnící simering, nefunkční termostaty, zelené palivové hadičky, když se do motoru nalily 4 litry oleje, tak půllitr do 500 km zmizel, takže při všech výměnách jsem řekl, že chci jen 3,5 l a byl klid, víčko rozdělovače a kabely... Vozil jsem sebou krabici náhradních dílů. A toto všechno během 75000 km. Oni lidé po čtvrt století už zapomněli, co všechno tam museli opravovat. Já si dělal údržbu sám, tak mám docela přehled.
P84ř43e63m97y63s90l 76Č46u38l14í40k
Ještě jsem si vzpomenul: Chvíli před tím, než se mi tam na dálnici rozbil rozdělovač, se mi v lijáku na dálnici, když jsem jel v prostředním pruhu, naráz zastavily stěrače. Tak jsem dal hu z plynu a jen koukal vlevo a vpravo, abych si držel alespoň boční odstup. Naštěstí se po pár nekonečných vteřinách stěrače daly do pohybu. Hned jsem sjel na odpočívadlo a zjistil závadu: nebyla dotažená matka táhel u motorku stěrače, prokluzovalo to! A takhle oni ta auta montovali. V té době měl najeto 7500 km. A po dalších asi 20 kilometrech se auto na dálnici zastavilo - ten vysypaný rozdělovač.
V63o10k48o61u84n 30V96l18a84d46i34m40i58r
Cetl jsem, ze ta auta v Boleslavi montovali muklove, divite se?
M83i19l10a87n 64S63t58e33h15l54í80k
Je vidět, že jste si s tím vaším Favoritem dost užil.
V68ě97r34a 55F55o26l35t86ý69n85o44v43á
A já s radostí oznamuji, že v říjnu 2016 můj Fanóš (Favorit) prošel STK.
P41ř54e28m46y83s29l 26Č97u54l84í78k
Tak ať vám slouží dál. Když se totiž vychytaly ty lemploviny z výroby, tak to pak celkem jezdilo. A pokud s tím nejezdíte daleko, tak dobrý:-)
J87i63r13i 21V82r78a79b35e18c
Pekne napsano a to zde v republice je plno bolseviku, co to prevzeti Nemcu furt kritizuje. Pokud vim plati i nadprumerne.
J29i79ř63í 59Ř74e51z91n58í59k
No v tom případě by mě zajímalo, v kterém měsíci byl Favorit vyroben? Jestli náhodou nešlo o produkt revolučního nadšení.
- Počet článků 22
- Celková karma 0
- Průměrná čtenost 726x